Reklamation
I tilfælde af fejl eller mangler, ønsker vi at sikre, at vores kunder har en gnidningsfri reklamationsproces. Vi ønsker at sikre, at du som kunde har en enestående oplevelse med vores produkter, lige fra den første henvendelse til levering og montering. Vi opfordrer vores kunder til at læse vores reklamationsbetingelser grundigt for at sikre en effektiv behandling af eventuelle reklamationer.
Reklamationsret
Ved køb af specialfremstillede produkter er der 14 dages reklamationsret, hvis produktet har fejl eller mangler. Ved fejl og mangler bedes kunden kontakte os pr. mail på support@houseofsteel.dk hurtigst muligt.
House of Steel følger altid følger forbrugerloven udstedt af EU og opfordrer vores kunder til at holde sig orienteret med denne.
Skade på produktet som skyldes håndteringsfejl, betjeningsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten. For fremgangsmåde vedrørende reklamationer henvises der i øvrigt til Købelovens §78.
Anvendelse af reklamationsret
Reklamationen angående fejl og mangler, skal meddeles til House of Steel ApS inden rimelig tid efter varens modtagelse.
Som privatkunde skal du henvende dig til support@houseofsteel.dk inden du sender den defekte vare til os.
Bemærk at varer som sendes uden porto, nægtes at blive modtaget af House of Steel ApS.
Varer som ikke indgår under reklamationsretten og/eller modtages uden forsvarlig emballage, vil blive om-emballeret og der vil blive opkrævet et beløb svarende til House of Steel ApS udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering.